22 Ocak 2011

Söyleşi: Berna & Hakan Karakoyun



30 Nisan 2010’da, Kaya Ramada’da rüya gibi bir düğünle hayatlarını birleştiren Berna & Hakan çifti ile sizler için görüştük, evlilik hazırlığında olan çiftler için önerilerini aldık.

Hande Kayacık: Öncelikle sizi tanımayanlar için biraz kendinizden bahseder misiniz? Nasıl tanıştınız?
Berna: Noterde çalışırken Hakan müşterimizdi, ilk anda dedimki bu adam kocam olmalı, ama en başta kavgayla başladık. Sonra barışmak için hergün 100 gül geldi Hakan'dan ve 14.02.2009 çıkmaya başladık :)

Hande Kayacık: Büyük aşklar kavgayla başlar hesabı... : ))) Peki nasıl evlilik teklifi aldınız?
Berna: 01.04.2009 Hakan elinde tek gül ve içinde yüzükle işyerime geldi. Benim elimde 50 kişilik bir işlem şaşkınım takarsan çok sevinirim dedi ve gitti.. Çok duygulanmıştım.

Hande Kayacık: Evlilik kararı aldıktan sonra nasıl bir hazırlık içerisine girdiniz? Hazırlıklarla daha çok kim ilgilendi?
Berna: Hazırlıklarla Hakanla annem hep ilgilendi. Biz 15 gün içinde nişanı yaptık ama herşey istediğimiz gibiydi. Nişanda ilk 20 kişilik bir yemek diye düşünürken 70 kişilik bir eğlence oldu ve o kadar eğlendikki :)

Hande Kayacık: Düğün Konseptiniz neydi? Hazırlıklar sırasında en keyif aldığınız ve en zorlandığınız noktalar ne oldu? Gerildiğiniz ya da kararsızlığa düştüğünüz oldu mu?
Berna & Hakan : Düğün konseptimiz eski geleneksel düğünlerden çıkmadan hem parti hem düğün havası vermekti. Hazırlıkların en keyifli tarafı gelinlik seçimiydi. Gerilmeleri ve kararsızlıkları ben çok yaşadım ve biraz da çevreme yaşattım malesef. Çünkü yeni bir hayata adım atmak kolay olmuyor malesef, kim ne derse size biraz batıyor. Ama Hakanın olgunluğu ve kararlılığı hepsinin kolay geçmesini sağladı.

Hande Kayacık: En büyük süpriziniz neydi davetlilere?
Berna: Ben süprizi kına gecesinde yaptım düğünde çünkü kaldırmazdı.. Nahide’nin dansçılarını getirmiştim ve herkes şoktaydı, düğünde bunu yapmak çok istemiştim ama annem kınada yap dediği için düğünde sadece dansımızı sergiledik :)


Hande Kayacık: Gelelim dans derslerine... Dans kimin fikriydi? Dans için eşinizi ikna etmek zor oldu mu?
Berna & Hakan : Dans dersleri benim fikrimdi ben düğünlerde sallana sallana dans edenlere sinir oluyordum. Hakana hemen bunu söyledim, eyvah dedi :))) Ama hiç itiraz etmedi çünkü Hakan dans özürlü olduğu için ders bile alsa yapamayacaktı... :)) Hemen bu işin en iyisini bulalım dedik ve sizi bulduk. Aradığımda ses tonundan çok elektrik aldığım birini duymak ve hakkındaki güzel yazıları okumak hiç başka yere yönlendirmedi zaten beni. İlk dans dersimizde de doğru karar verdiğimizi daha iyi anlamıştım.

Hande Kayacık: Teşekkür ederim... :)) Düğünden önceki dönem çiftlerin en yoğun oldukları dönem aslında. Bir yandan düğün ve ev hazırlıkları, bir yandan dans dersleri, zorlandınız mı? Dersler nasıl geçti? Her türlü eleştiriyi açıkça yapabilirsiniz... : ))
Berna & Hakan : Çok uzakta oturmamıza rağmen, dans derslerine eğlenerek geliyorduk çünkü ilk dansımız çok güzel olmalıydı. O gün tüm ışıklar ve gözler bizde olacaktı. Biz de öğrendiklerimizi sergileyecektik. Derslerimiz çok güzel ve eğlenceli geçiyordu. Sanki derste değil evimizdeydik... Çok güzeldi, insan özlüyor o hazırlıkları :(

Hande Kayacık: Dans Parçanız Hangisiydi? Nasıl seçtiniz bu parçayı?
Berna & Hakan : Ana Gabriel’den Historia de un Amor'u seçmiştik, tam bir aşk şarkısıdır.. Ama malesef CD, düğün günü ortadan kaybolduğu için bununla dans edemedik Notre Dame filminin soundtrack parçası olan Esmeralda ile dans ettik. Neyseki bu şarkıyı da çok severim :) Benim nacizane fikrim çiftlere eğer ders aldıysanız mutlaka en az 5 tane CD yapın şarkınıza...! :))) Sonra başınıza bizimki gibi aksilikler gelmesin.

Hande Kayacık: Çok iyi oldu bunu söylediğin Berna. Ben de bazı parçalar üzerinde değişiklik yapıyorum, dansa daha uygun olsun diye paröayı yavaşlatıp hızlandırabiliyorum. Bir kere bir çiftimin de başına gelmişti benzer şey. DJ aynı parça zannedip kendi elindeki parçayı çaldı ve çiftim normalden daha yavaş bir şekilde dans etmek zorunda kaldı. İyiki süresini kısalttığım ya da uzattığım bir parçaya denk gelmedi. Gerçi kimse anlamadı ama gene de DJ’leri uyarmak gerek bu konuda... Yeri gelmişken söylemek istedim... Peki Düğünde dans ederken, bütün gözler sizin üzerinizdeyken heyecanlandınız mı?
Berna & Hakan : Düğünün heycanı, içeri ilk giriş, nikah ve dansa kadar çooookk heycanlı gerçekten. Düğünde dans ederken heycanımız şarkının finalini getirirmiyizdi, hazırlıklı olmadığımız bir müzik olduğu için. Ama ben şarkıyı çok iyi bildiğim için sonunu getirdiğimizde herkesss ayakta ıslıklarla alkışlıyordu :)


Hande Kayacık: Düğün Dansı yapmak isteyen çiftlere tavsiyeleriniz var mı? Nelere dikkat etsinler?
Berna & Hakan : Bir kere kesin işin uzmanından ders alsınlar. Videolarda izlemesi o kadar güzelki, iki yana sallanmayan, gerçekten dans eden bir çift. Dans ederken aman hata yaptım, yok şimdi rezil oldum diye düşünmeden sadece gülümsesinler. İnanın kimse bilmiyor orda yanlış hareketlerinizi veya yapamadıklarınızı ışıklar ve gözler üzerinizdeyken sadece aşkınızı yaşayın ;)

Hande Kayacık: Çok keyifli ve samimi bir sohbet oldu. Zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Son olarak evlilik hazırlığında olan çiftler için söylemek istediğiniz bir şey var mı?
Berna & Hakan : Stres, olmazsa olmazı hazırlıkların ama en aza indirin. Çünkü öyle veya böyle geliyor o gün. Aksilik mutlaka oluyor ama onları gülümsemenizle gözardı edin, çünkü tek bir gün olan düğününüz malesef gelecek senelerde doğum günü gibi tekrarlanmıyor. En çok siz acısını çıkartın, doya doya dans edin, oynayın, cilve yapın etrafınıza, gecenin yıldızı Gelin çünkü :) Bir de düğün illaki çok para harcayarak güzel olmuyor, çok iyi araştırın. Herkese Mutluluklar dileriz ..

Künye
Düğün Tarihi & Yeri: 01.05.2010, Kaya Ramada Oteli
Ses & Işık: Kubilay Kan
Düğün Dansı: Hande Kayacık
İlk Dans Müziği: Notre Dame - Esmeralda
Giriş Müziği: Onu Unuttum :))
Pasta Müziği: Sezen Aksu '' Haydi Gel Benimle Ol ''
Gelinlik: Yıldırım Mayruk
Damatlık: Vakko
Yüzükler: Altınbaş
Gelin Çiçeği: Mesa Çiçekçilik
Gelin Ayakkabısı: Divan Kundura
Gelin Saçı & Makyajı: Aysel Yasemin Öğcü
Nikah Şekeri: -
Davetiye: Koza Davetiye
Balayı: Bodrum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder